czwartek, 25 maja 2017

Pierwsze urodziny bloga!!!

Dokładnie rok temu, 25.05.2016r., założyłam tego bloga i postanowiłam, że będę na nim publikować swoje opowiadanie. W życiu miałam wiele blogów i żaden z nich nie przetrwał zbyt długo - zwykle traciłam wenę na pisanie lub czułam się zdemotywowana brakiem komentarzy. Jednak tworząc tego bloga, postanowiłam być uparta. Postanowiłam, że nieważne, co by się działo, nie porzucę go, dopóki nie dokończę "Miasta Magii".

I oto się stało - "Miasto Magii" zostało zakończone, a blog właśnie skończył okrągły rok :D Nie mogę powiedzieć, że nie jestem z siebie dumna, bo jestem i to bardzo :D

Dziękuję wszystkim, którzy przez ten rok ze mną wytrwali. Jesteście wielcy ;*

A teraz, zgodnie z obietnicą, zapowiedź drugiej części:

Kiedy Dannel został pokonany, w Mieście Magii zapanował pozorny spokój. Jednak z niezadowoleniem mieszkańców spowodowanym ich sytuacją, a także niedobitkami popleczników Dannela, wciąż grasującymi na wolności, pokój ten nie potrwa długo.
W tym samym czasie, na Wielkim Pustkowiu, Ellain i Mikkel odkrywają, że nie jest ono tak opustoszałe, jak wydaje się na pierwszy rzut oka...

  
Tytuł drugiej części to "Królowa Pustkowia" i, jak można się domyślić, akcja będzie się toczyć właśnie na Wielkim Pustkowiu ^^ A co się będzie działo... Na to musicie jeszcze poczekać :D Niestety, nie jestem pewna, kiedy ukaże się pierwszy rozdział "Królowej..." Prawdopodobnie dopiero w połowie czerwca, a może nawet w lipcu.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Nowa mapa robi wrażenie ;)
    No i tak jak sie spodziewałam, Wielkie Pustkowie wydaje sie pełne tajemnic, juz jie moge sie doczekać.
    Zastanawia mnie tez niezmiennie, z kim połączysz A. Ja mysle, ze najciekawiej byłoby z Evasem :p
    Czekam na pierwszy rozdział drugiej czesci z niecieprliwoscia i zapraszam na Niezaleznosc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, męczyłam się przy niej chyba z dwie godziny :D Ach, czego człowiek nie robi, żeby tylko się nie uczyć... :D
      Z kim połączę Anellę? :D Nic na ten temat nie zdradzę, ale przyznam, że z Evasem mogłoby być naprawdę ciekawie ;)
      Jak wspomniałam, nie wiem, kiedy pojawi się pierwszy rozdział. Mam napisany fragment, ale ostatnio cierpię na brak czasu. Jutro mam dwie poprawki (w tym fizykę :/), w dodatku w ten weekend muszę się wyprowadzić z akademika, a w poniedziałek wyjeżdżam na dwa tygodnie i nawet nie będę miała dostępu do laptopa :/ A po powrocie czeka mnie tydzień przerwy i sesja... A potem kolejny wyjazd na tydzień :D Także prawdopodobnie nowy rozdział pojawi się dopiero w lipcu :D

      Dziękuję za komentarz ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń

Każdy komentarz to dodatkowa motywacja do pisania zatem, jeśli czytasz - skomentuj. Choćby i jednym zdaniem.

Nomida zaczarowane-szablony